O espectáculo ‘son[h]o dor-mente’ co-produzido pela ASTA e TeatrUBI acaba de ser distinguido com o prémio do júri em Ourense, Espanha.
O espectáculo foi apresentado no passado dia 10 de Abril na cidade de Ourense e a decisão do júri foi comunicada na passada sexta-feira na cerimónia de encerramento do festival onde este presente Rui Pires, encenador do espectáculo, para receber o galardão principal do festival.
O programa do festival contemplava a apresentação de cerca de 30 espectáculos, sendo ainda distinguido outro trabalho encenado por Rui Pires, ‘Passagem de Nível’, que recebeu uma menção honrosa por parte do júri do festival. Este projecto da ASTA foi realizado em parceria com o Agrupamento de Escolas do Teixoso.
Alinhar ao centro
Aqui ficam as palavras do Júri do Festival:
- Pola versatilidade do elenco e a mestura de técnicas conseguindo unha perfecta harmonía no espectáculo...
- Pola complexidade dun texto duro e fermoso, sensible e agresivo, ferinte, doloroso, real...
- Pola maxia das imaxes, dos corpos, da danza, da auga e da chuvia.
O premio do xurado “Carlos Couceiro e Begoña Muñoz” é para a obra: ‘son[h]o dor-mente’, do grupo Teatr’UBI e ASTA de Covilhá, Portugal
- Pola valentía do director...
- Pola sinxeleza do espectáculo...
- Polas actrices e actores , por ser tan novos e ter esa forza e valor para enfrontarse a un traballo tan duro e amosalo con esperanza e ilusión.
A nosa mención é para a obra: ‘Passagem de nível’, do proxecto Palco Pief, Proxecto de formación en teatro e cidadanía da ASTA, de Covilhá, Portugal.
Ourense, 15 de Abril de 2011
Cumprimentos,
Mafalda Morão
Cumprimentos,
Mafalda Morão
Sem comentários:
Enviar um comentário